mysdag i regnet!

Shanana, just nu kollar jag på tv och är inne på facebook! :'D men det är väl inte allt jag tänkte skriva om haha.. 
Idag har jag faktiskt träffat Caarro! Vi spelade skip-bo, lyssnade musik och skratta! Väldigt mysigt och skoj eftersom det har varit trååk väder ute idag! Jaja, måste bara säga att Carro är så jävla roolig! Hennes mamma har kastat hennes skor, och hon blev skit lack hahaha! Hon sa " nästa gång du inte är hemma, ska jag kasta alla dina skor" till sin mamma, vilket gjorde att jag råka spotta ut mitt kaffe ur munnen, eftersom det lät så roligt och töntigt! Hahha, vi är sköna brudar som har riktigt skoj ihop, även om vi bara spelar kort haha! Nej men va hos henne från typ 16.00 tills 19.30, då kom jag hem och lagade mat! Och snart ska jag kolla på tv, sedan sova! Ska bli riktigt mysigt! Saknar min underbara säng! haha.. 
Nej men nu har ni fått veta lite vad jag har gjort idag, så skriver antagligen mer imrn! Nu tv och gosa med kissekatt! Vi höööörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0