chilling pilling kväll ^^

Mys med mina tjejer, inte för att vi gjorde så mycket. Vi kollade på David Batra - så jävla tråkigt, eller vad den heter... sen drog Pernilla hem vid 20.20, och då kollade jag och Carro på Magnus betnér ett tag. Sen drog hon hem vid 21.10 typ. Och nu sitter jag här själv i min soffa, och ska snart sova. Mår inge bra just nu, och orkar verkligen inte med allt som händer. Jaja, ibland är det väl upp och ner. Har iaf haft en mysig kväll så det är lite och tänka på, och tänkte dessutom ladda upp lite gamla bilder! Minnen från när livet va roligt, och man ute och gjorde saker. 
Skriver troligtvist imrn också, men får se. Försöker starta upp det här med min blogg igen. 
Puss och kram skumbanan! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0