Hm, vene riktigt vad jag ska säga!

Shululu, nu tänkte jag faktiskt blogga lite! Höhö (a) Idag har jag varit med om en väldigt intressant dag, NOOOT! Eller jo hur man leker dagis lekar i 3; dje ring! Wiihooo! Skit kul not! Kvarn är fan ingen bra skola längre, saknar åren 08/09, första året jag gick där.. allt va så jävla mycket bättre då! Nu fan ska man leka dagis lekar och fångarna på fortet och samla på stenar .. inte får man välja och plugga ämnen heller! :/ Fett dåligt men men, dt är bara 3 dagar kvar av den här veckan, sen kanske lärarna har börjat fattat allvaret med att det finns dom som faktiskt vill ha ett jobb när dom blir stora , och inte bara jobba som " dagis fröknar" , Så jag hoppas verkligen att jag får plugga mina ämnen då! Så jag slipper den dära skolan sen! (: 
Men men dock ändå, hade iaf lite roligt idag , mkt skoj och mkt skratt , träffade en massa folk, snackade och sen vart det en hel del cigg också! Icke bra :/ 
Aja, nu ska jag väl typ kolla film snart, sen soova tror jag! Så jävla skönt, och är galet trött efter skolan idag så! Tog en varm låång dusch när jag kom hem från skolan! Hihi, dt behövdes, vädret va asvarmt på eftermiddagen, och dessutom fick jag en kondom i håret, mysigt! nej inte direkt, men jag umgås inte heller med så " normala" folk! XD hahaha ;D Aja, skriver väl mera i veckan, för nu orkar jag inte blogga mer om mig, och mitt liv! Så intressant är dt faktiskt inte .. höhö ^^ Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0