Måndag !

Shuee, nu har jag precis kommit hem från skolan! Det va en chill dag, och fick knappt ngt gjort, eftersom våra lärare skulle sortera oss i olika grupper! -.- Suuck men dock ändå så vare skönt och inte behöva göra värsta grejerna första dagen heller! Hade fett roligt med Carro och Angus :D våran lärare Rikhard är så jävla efterbliven så dt finns inte, men han är rooolig! HAHA.. på historian så tog han upp en stol och bah " är det hära en stol eller inte? " xD HAHAHA, han behöver hjälp! Aja, ikväll ska jag bara chilla hemma eftersom mina päron är på landet och jag orkar faktiskt inte ta hand om lilla John ikväll.. förlorar dock pengar på det, men jag orkar ändå inte. Skönt och vara hemma själv också för en gångs skull! Tills bror kommer hem xD aja, ska ner och ta hand om min mat nu, som jag håller på och laga, och sen blire kolla på film! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0