Lucia idag.. *jippi* -.-

Blä, kan man bli tröttare!? Känns verkligen som mina ögon går i kors :( Och nej... det inte hjälpte inte med att duscha heller ! Sucks! Men ska snart ut och röka, sedan kolla på las vegas på tv, då kanske jag vaknar lite till liv.
Hade en rätt okej dag idag i skolan, först vare lusse bullar och "lucia" fika på morgonen, är så stolt,kom faktiskt till skolan till 9 imorse, vilket inte har hänt på väldigt länge! Hihi, aja efter det kolla vi bara på en tråk film ..
Sen på lunchen träffade jag Marcus Nordin! Min lillebror som blir 16 år idag! GRATTIS TILL HNM ! :D Aja.. det va rätt skoj ^^ och sen efter det drog jag till simhallen och busade runt med Carro , Malin och Angus . Sist men absolut inte minst .. så vare någon föreläsning om hiv och aids i skolan. Faktiskt rätt intressant, men eftersom hälften av kvarn eleverna är så fucking omogna så hörde man ju inte så mycket om vad dom prata om . Tycker att är så jävla respektlöst att inte kunna sitta på en stol och hålla käften och lyssna på när någon annan pratar. Åh , skäms över att gå i samma skola som vissa allvarligt. Snacka om att sakna respekt för andra ... >.<
Men men , ikväll ska jag typ träffa Joel :) Hihi :$ myspys, vi ska kolla film, och tror han ska sova här också, men vet inte säkert :) Aja, det va allt från mig , puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0