Shululu :)

Fredag idag, haha, aja, ska börja med och skriva om vad jag gjorde igår! ( Har iofs inte sovit än men men )
Jag vakna vid 12, då gick jag ut och la mig o sola! så jävla skönt, men precis när jag nästan somna i solen kom pappa, och hans jävla arbetskamrater, kul ... där låg jag i bara bh och trosor liksom! Tack för den pappa!
Aja, efter tag kom pappa fram och sa " Issa, brän dig inte nu bara " 3 sekunder senare spruta min granne Lise vatten på mig, skit kallt! hahah, hennes humor asso! :) aja, efter typ 50 min hoppa jag in i duschen för jag vart fett svettig, uuuuuuschhhhhhhhhhh! Aja, sen vid typ halv 4 drog jag och mamma te jakan, och handla :) 
Jag faila så hårt, mamma hade köpt smirnoff ice på systemet, sen tappa jag en hel flaska inne på gina ! PINSAMT!
men påsen gick fan sönder, aja, vi fick en helt ny smirnoff iaf från systemet! :) sen fick jag massa kläder som vanligt (a) Fick en bok också, och lite annat! Och senare idag ( Fredag) ska jag färga håret! hähäh :) 
Kmr bli as naajs ju! Längtar faktiskt, har tröttnat på mitt röda hår nu asso! 
Aja, ikväll har jag iaf kollat tv med mamma, som just nu är hos Lise med pappa, och jag va där ett tag, men nu sitter jag framför datan ist, och ska snart sova, börjar fan bli trött.. hähä, skriver mer imrn! Puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0