uusch, trött på allt just nu!

asso fyfan vilken hemsk trött vecka ! jag får fan damp, orkar inte göra ngt. Har gått varje jävla dag till skolan, så lite duktig har jag fan varit iaf.. men ändå, så jävla trött . sovit typ varje dag hela veckan, och valborg va ju katastroof! vart inte ens full eller lullig eller ngt, fan va världelöst! usch , får aldrig mer hända! och igår .. ehm, carro fick igen sin valborgsfylla iaf, jag dock fick hjälpa henne hem, ta hand om henne när hon spydde o hade sig i barkarby, och hon vägra åka hem också! asso vilken unge :) sötnos iaf (a) och idag har jag bara chillat, varit i jakan , o sen kallhälls badet, och sen nu datan och jag lackar på allt och ingenting just nu . Nej dt är inte för att jag behöver cigg, för dt har jag . Men allting går fan åt helvete nu.. mobilen är fan förstörd, SÅ KMR KNULLA DEN HÅÅÅRT ASSO! usch, JAG BEHÖVER FAN EN NY! ngn som har cash till mig? (a) iaf, sen skriver typ alla på msn , HELA TIDEN! hej stressad.. aja, jag ska tagga o sova snart, ska fan bli skönt, eftersom jag behöver sömn ! pusshej, skriver mera i veckan, om jag har ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0