Förvirrad!

Shue, idag har jag varit jätte duktig och städat hela mitt rum! Men jag dock sällskap i tele med Joel :) 
Han är en rolig konstig prick! :) Haha, men ändå, har inte så mkt och säga, för det är typ allt jag har gjort idag förutom att jag har sovit bort hela dagen också! Vilket va skönt! Men tänkte skriva om lite annat nu också, som handlar om mina tankar, känslor osv .. Inte så intressant och läsa men det skiter jag i! Hellre en text än tårar på min kind! 

Vad gör man när man inte kan lita på sina vänner?
Ärligt, jag blir tokig! Jag vill kunna lita på mina vänner som har jag nu, som jag har känt länge, men det går inte, alla jävla minnen från vänner som jag hade förut som ljög, sårade mig, snackade skit om mig kommer tillbaka! 
Och ja visst, litar jag till viss del på mina vänner som jag umgås med nu, men när det kommer till skitsnack och lögner så vill jag bara glömma bort allt! Orkar inte lösa det här, men jag vet att jag måste, det inte är bara jag som är sårad just nu :/ Men ingen vägrar ju säga som det är, så hur ska jag då kunna veta vem som talar sanning och vem som ljuger? Jag orkar inte gå och älta över det här, vill inte börja må dåligt. Men samtidigt gör jag det, jag mår så sjukt dåligt över allt som har hänt, så jag inte vet hur ska jag beskriva det! Jag vill inte såra någon, men jag har inget annat val, för jag måste ju se till att jag själv mår bra .. Även om det kan verka egoistiskt av mig! 
Jag vill inte verka egoistisk för att jag vill må bra själv! Det är inte min mening .. 
Men men, jag vet inte ens hur jag ska beskriva hur jag känner mig just nu, är helt jävla förvirrad! Åh, blir galen! 

Men aja, har inte så mkt mer och säga, och ska snart ut med Carro så får väl typ skriva mera sen , typ imrn eller på söndag! Puss och kramskumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0