mysdag!

Shue, sitter framför datan efter att ha varit hemma i typ en halvtimme! Kom hem typ 20.15 idag, efter att ha åkt till nacka först, och hälsa på min moster med Carro och Baker! Mormor va där också :) Så det va trevligt! jag, Carro och Baker spelade kort ett tag och yatzy sen fick vi middag, och sedan åkte jag och Carro hem till mormor, för hon skulle ha hjälp hem med ett bord :) Aja, hos mormor åt jag och Carro glass och drack öl xD haha, och vi fick 100 kr var av henne också! Hon är så söt :) och så jävla härlig! Men en sak jag måste skriva va en sak min moster sa idag ! hahahaha, så jävla klockren kommentar . 

Marika : John, om jag vore yngre skulle jag bli tillsammans med dig på en gång! 
John ; öh... * pinsam tystnad*
Jag och Carro : HAHAHHAHAHAHAHA!


har en jävligt skön mormor också, hon sa "vi ska dricka sprit " typ hela dagen :) haha :)
Aja, det va hela min dag typ, va iofs i skolan också :) 
Skriver typ mer imrn, om det händer ngt roligt! :) 
Nu ska jag ut och röka med mamma, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0