Segt!

Shuee, sitter hemma hos mig och ska snart kolla på film med Carro! Hahah, kmr typ somna, är så jävla trött :/
Anyway, igår va jag i kista och shoppa med Carro och Baker, vi träffade Jessica, Camilla och Javis ett tag också! Det va mysigt :) Sen färga jag håret igår igen , men det vart inte ljusare, men hoppas det bleks något på Teneriffa, annars får jag lack psykos! haha :) Aja, har inte så mkt mer och säga, förutom att jag börjar bli sjuk, vilket inte alls är bra, så nu blir det och vila upp sig hemma dom 3 sista dagarna innan jag åker på tisdag! Lääängtar galet! Men det va allt från mig idag, skriver mera imrn om jag har ork! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0