Vänskap sårar!

Alltså helt seriöst, du gick från den dära " underbara" till någon jag inte känner längre. Har jag gjort något mot dig, som gör att du snackar skit bakom min rygg, säger saker som inte är sant. Jag förstår mig inte på dig längre, jag kan inte ens säga att jag älskar dig ... För du va äkta förut, och nu är du någon som jag inte känner! Jag fattar inte, om du har nu har så jävla mkt problem med mig, säg det till MIG då, och inte till alla andra... för jag kan tåla att du kanske inte tkr att jag är perfekt, men det sårar sjukt mkt när du säger en jävla massa bakom min rygg ... 


Jag hoppas verkligen att du förstår att om du forsätter som du gör nu, kmr du förlora mig.. föralltid .. 
Så det är ditt val. För jag behöver inga fucking falska vänner i mitt liv !

Och skulle du läsa det här, hoppas jag verkligen du förstår vem du är ..

Kommentarer
Postat av: Jannis Politidis

du glömde shue i början

2010-10-29 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0