äntligen fredag! ;D

Shue, har precis kommit hem från Haga parken, va väl okej där, men endast för Malin och Amanda hade med sina hundar, och för jag hade grymt trevligt sällskap! ;D Jag , Amanda, Carro, Baker & Malin gick dock inte runt hela Haga parken med Rickard, Pia, Anna-karin och våran "grupp" för hade vi det hade vi fått gått hur låångt som helst. Tog fan typ en och en halv timme för dom och komma tillbaka, medans alla andra lärare typ satt ner och pratade och sånt skit ^^ Rickard ska alltid prata om allt! -.- Aja, ikväll blire naajs, ut och träffa Wiking, Malin, Baker & Carro, bästa! Lite stressigt bara ikväll, men det löser sig hoppas jag! ;D Lär komma massa bilder från ikväll ;D haha :) Aja, har inte så mkt och skriva just nu, ska väl hoppa in i duschen om ett tag, sen fixa mig, men först ska jag äta upp min "lunch" risifrutti ! Tjoockis :$ Aa (a) Aja, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0