Dålig uppdatering ;/

Shue, fredag och har kommit hem från skolan för ett tag sen! Har inte uppdaterat något på ett tag nu. Men dock ändå, har varit sjuk och haft fullt upp! Iaf, ska inte skriva så mkt ändå, men i onsdags va jag inne i stan med mamma, hängde med henne på hennes fackmöte som handlar om deras jobb. Det va intressant faktiskt. :) Fick en väldigt god middag och sånt, och kom hem kvart i 1 på natten , lyckat! Men förövrigt har jag bara legat hemma med feber, förkylning och mensvärk, ogilla! Men nu är jag iaf pigg och glad :) Ska rensa min data snart, eller sortera allt haha! Kan behövas eftersom min data är kaos just nu! Och efter det blir bara chilla och kolla film, är fett trött så ! 
Men det va allt för mig för tillfället! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0