Fredag kväll! Höhö ^^

Shue, nu tänkte jag faktiskt blogga lite för jag inte har ngt annat och göra! ;o Har suttit ute med mina kära föräldrar ett tag, haha alltid lika roligt. Pappa är en skön prick och mamma är en rolig sak! :) Dom är faktiskt helt underbara! ;o Måste ju bara få säga det! Och sen vill jag tacka pappa för skorna och kepsen jag fick idag! Tur att jag har dig (a) Hähä! Du ska veta att jag älskar dig grymt mkt också, även om jag inte har skrivit värsta blogg inlägget om dig som jag har gjort om mamma! Men men, just nu pratar jag iaf med Baker i tele, vi har fått en bra kontakt igen och det känns underbart! :D För han betyder galet mkt för mig också (a) Är inne på facebook också och pratar med Johan och Linda! hihi, och nu skrev Chrippe till mig på msn också, HAHA.. känner mig populär idag xD haha :) Men men, jag har inget liv eftersom jag bloggar om allt det hära, haha borde verkligen skaffa mig ett sånt, men lycka till ;) Jag är som jag är, och det är bara acceptera det eller dra! ;) Men men, ska vara social igen, och nu har jag ju ändå skrivit lite , så blir väl mera bloggande imorgon och på söndag, för då kommer min bror hem från berlin! Hähä :) Men puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0