Lördag kväll!

Shuee, idag har jag varit med min mor hela dagen , och soovit en hel del. Skönt eftersom jag är förkyld som fan. Skulle ha träffat Carro ikväll, men ingen av oss orkade, haha! Och jag tänkte faktiskt passa på och vara hemma med mamma också, eftersom far min är i uppsala på fest, och har haft möte för alla motorcykel klubbar i hela sverige, och bror min är i Berlin , och kommer också hem imorgon! Så skönt, det är bara brudarna hemma nu! Hähä, Tilly och Ella också, ofc! :) Aja, ska snart fortsätta kolla på tv med mamma, hon kollar på någon Amerikansk däckare (?) Vet inte om den är så värst rolig! Men vi kollade på Upp också, den filmen va fan roolig, sorlig och spännande! Brukar inte gilla animerade tecknade barnfilmer, men den va okej :) Aja, skriver väl mera imrn, så jag inte missar hela den hära filmen hähä! Vore ju synd, *not* ;D Men dock ändå, ska inte tråka ut er eller mig själv mera, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0