Måndag x)

Shue, kom hem från skolan för typ en halvtimme sen, slutade dock halv 3 ;o Men mupp Wiking och Malin tvingade mig och Carro och vara med dom, bara för att dom inte va i skolan idag -.- Smarta ungar, eller ngt :) Aja, skolan va okej, förutom min jävla cp lärare som borde skaffa munkavel! Han kan fan inte hålla käften! Vilken normal person pratar i en halv timme?!? ;o Han är fan pratkvarn. Och inte nog med det, han kallade mig för Jessica 10 gånger också, som om jag ens heter det! Blir så jävla sur asso! Han har haft mig som elev i ett år, han borde kunna mitt namn, men icke! ;o Aja, han är lite rolig iaf, han slog sig själv i huvudet när han kallade mig för Jessica ist för Issa.. haha, normalt betande? noot, men han är inte normal! Aja, ska jobba ikväll, kommer faktiskt bli rätt skönt, och slippa sitta hemma hela kvällen! Och sen när jag slutar ( runt 21.00) ska jag bara hem och sova tror jag . Är faktiskt rätt trött! Men man blir det av skolan, speciellt pratglada lärare som hellre pratar än låter en plugga själv. Aja, har inte så mkt mer och skriva om min dag, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0