Random!

Höhö, har aboslut ingenting och göra just nu, så tänkte skriva lite om mina underbara vänner!

Ni är verkligen som solen, lyser upp min dag, ni är som kondomer, skyddar mig från allt ont! , Ni är som lyckopiller, får mig alltid glad oavsettvad!
Jag älskar er, ni gör min dag. Vissa pratar jag oftare med än andra, men alla har en betydelse i mitt liv. Det finns vissa som jag har tappat kontakten med, vissa helt. Jag kan inte påstå att jag saknar vissa heller, men alla som har varit i mitt liv någon förut eller nu, ni betyder, och finns i mitt hjärta! Jag skulle inte ha funnits idag om det inte vore för er! Ni förstår verkligen inte hur mkt jag älskar er, och hur mkt ni betyder för mig! Inte bara för mig personligen, men utan er hade jag inte ens haft ett liv. Så tack till alla som har funnits för mig! Trots att jag inte är den bästa i alla lägen, så lovar jag er en sak, ni är mitt liv och betyder allt! Jag tänker inte heller nämna namn, för dom jag menar vet det redan! Ni är verkligen guds änglar, och jag tacksam för att jag har fått er i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0