Seg, segare, segast!

Shue, är fett seg ifrån igår, eftersom det vart party party, vart inte full men onykter va jag! Härligt som fan, förutom just nu, är bara så jävla lost haha :) Aja, vaknade iaf inte med huvudvärk eller ngt sånt och det är skönt! Kom hit massa folk igår, trevligt faktiskt! Känner ju några av dom, och lärde känna några till sådära. :)
Aja, idag har jag iaf färgat håret, eller blekt med avfärgning, ska bli blondie igen! YES! Äntligen, men det är orange just nu, skit porrigt ju ;) Nej men aja, ska langa upp lite bilder från igår, och sånt. :) Och har varit ute och träffat Carro en stund också! Mysigt, men jävligt kallt! haha :)
Aja, bilderna kmr nu! :)









Det va några bilder ifrån igår, orkar inte ladda upp alla!
Men ska slänga upp några andra bilder på mig ! :)


Mitt fina hår, men imrn blir jag blond! Hoppas jag! :)
Aja, det va allt från mig den här dagen, skriver mera imrn, och langar upp mera bilder på mitt hår då!, puss och kram skumbanan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0