Segaste ever!

Shue, idag har jag tekniskt sätt sovit hela dagen, och är fortf sjukt trött! Är på ett jävla pms humör asso, och det hjälper inte att min data är så jävla fuuckat seg! Åh får fan damp! Men dock ändå, ska bli skönt och få hoppa in i duschen snart, och senare blire tv och kolla på Irene Huss med mamma! :) Ska bli myspys! Fick värsta middagen idag igen, den tog 3 timmar och göra typ -.- och det va lamm! Ngt jag egentligen inte tkr om alls, men det funkade faktiskt. Kan ju inte vara oartig och tacka nej! Aja, igår va jag iaf ute med Carro, vi hade tråk men ändå rätt roligt faktiskt, vi drack lite, men ingen vart väl påverkad sådära, jag behövde bara en återställare sen i fredags! HAHA :) Men aja, pappa bjöd oss på donken, tjoockiscrew haha (a) :$ Men det va gott, och jag tog några bilder, men dom slänger jag angtagligen upp imrn! Aja, har inte så mkt och skriva, så det va allt från mig för idag! Så puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har frågestund i min blogg. det skulle vara super kul om du ställde en fråga!



Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer! Kram www.jossis.se

2010-09-12 @ 20:05:47
Postat av: lucke

Tävla om en mjukisdräkt från OnePiece på min blogg om du känner för det :P

2010-09-12 @ 20:16:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en trevlig helg! =)

2010-09-12 @ 20:19:15
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0