Söndag kväll! xD

Shuee, jag skriver nu bara för att jag inte har ngt och göra, höhö ;o 
men men, Carro gick hem för snart en halvtimme sen, och innan det va hon och jag ute och pratade med mamma och min kära granne Ullis :) Trevligt värre. Har precis duscha typ, och ska snart sova tror jag. Är fett trött ;o Har fan huvudvärk och grejer, och det är skola imrn! Wei, längtar, not xD Men men, blir nog iaf inte och följa med till arlanda ikväll och hämta bror! Det får pappa göra själv, jag är för trött! :) Har haft en roolig dag med Carro iaf, även om vi inte gjorde så mkt asso ! Som vanligt dåra. Men a, skriver antagligen mera imorgon! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0