trött, seg o klarvaken -.-

shue, sitter o pratar i tele med Chrippe om hans tjej och håller hnm sällskap medan han är på väg :)
ska snart börja packa min resväska :D haha, roligt asso -.- men men, måste ju. Åker till teneriffa på tisdag, och har massa och göra! snacka om att ha upptaget schema! Aja, idag har jag bara varit i skolan sollentuna centrum och sedan bromma centrum, fick en bok som heter "farsta frittfall" den verkar fett bra, fick hårfärg också, så imrn ska jag färga håret :D äntligen asso! :') har inte så mkt mer och skriva eftersom jag måste sköta min facebook också (a) men hörs igen så fort igen jag hinner blogga! puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0