Fredag, vint väder och lov! :D

Sitter och kollar på sveriges värsta bilförare , fett roligt :D Dom kan fan inte köra bil! Aja, skolan va fett chill idag faktiskt.. förutom att jag får damp på mina lärare! -.- Dom kan aldrig bestämma sig, och på lovet måste jag plugga hemma för jag ligger efter , och måste läsa klart sagan om ringen, haha .. roligt lov -.- 
Men men, nog om skolan! Det är fredag förfan :D Idag träffade jag min kära Joel, jag och Carro hängde med när han klippte sig, han vart fett söt :') hihi.. <3 Och ikväll antar jag att vi ska driiicka :D Fett soft, höhö :D Men men, har inte så mycket mer och säga nu! Så ut och ta en cigg i solen ;D Så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0