Fredags chill :D

Shanan, sitter och smsar med Carro typ :) Och har precis fixat mitt hår! Som jag färgade till svart idag, så no more redhead :D Hihi :) men men, lite misslyckat vart det, så sprang ner till ica och köpte en hårfärg till, haha.. men nu ser det iaf helt okej ut :) Man kanske borde bli frisör? haha .. så mycket som jag färgar håret så kommer jag tappa det innan jag blir 20, men det är fan svårt och välja vilken hårfärg man vill ha tycker jag :/ Knas! Aja, i skolan idag kollade jag på någon film som heter korpen flyger, haha.. så jävla tråkig film , men ändå så va den okej :) Och efter det chillade jag med Carro mest, och lite med Amanda Alm och Joy på lunchrasten :) Efter skolan drog jag och Carro till jakan centrum ett tag, där jag bland annat köpte hårfärg, haha :) och lite annat ;D Och sen dess har jag bara varit hemma, och ikväll blire väl dra ut, men men.. vi får väl se vad som händer ;D Men det va allt från mig, skriver senare, puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Zynta

Skumm banan!!!

2011-04-29 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0