Happy :D

Shalala, sitter och kollar tv och ska snart hoppa in i duschen ;) Mamma håller på och röja upp där nere efter pappa, eftersom han faktiskt har varit så duktig och tagit sina saker och dragit här ifrån nu! ÄNTLIGEN! Slippa se det dära äckelt som jag tyvärr har kallat för "pappa" men som i mina ögon är helt död för mig nu .. Han har förstört hela familjen, för ngt som han kallar att hon är " ett fylleligg" hahaha, men men .. så kan det gå när man spelar ett fult spel ;) Aja, idag har jag iaf varit med mormor och mamma, kände imorse att hon behövde komma bort från skiten :) Så det va väl mysigt. Vi åkte och fikade, och besökte morfars grav. VILA I FRED! :'/ Men a.. annars har jag väl inte gjort så mycket. Ska väl till Joel ikväll, nu när jag vet att mamma ändå är ensam hemma! Och slipper honom iaf ett tag :) ehe.. aja, skriver säkert mera i veckan! Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0