Jakan is the shit ;D

Shanana, sitter i joels säng just nu, och väntar på att Carro ska komma till jakan, ska nämligen träffa henne :) Och eftersom Joel spelar kan jag passa på och blogga hihi :) Mamma va här igår och hälsade på Joels föräldrar, och det gick ju skit bra! Dom snackade i tusen år hahah .. man hängde fan inte med, sen när hon drog till mormor drack jag , joel, och hans föräldrar lite och satt och snacka :) Somnade runt 1 inatt, ändå rätt skönt och sova tidigt :) Jaja, imrn är det iaf påskafton, och den ska jag fira med joels mamma och pappa, och joel :) För på söndag har jag och Joel ett halvår, alltså 6 månader, så det är rätt najs! Älskar min lilla sötnos till pojkvän! :) aja, skriver säkert mer i helgen, och kommer nog inte vara inne på datorn så mycket, så om ni vill ngt nås jag på mobilen! Och har ni inte mitt nummer, synd för er då ;) Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0