Life is a bitch, but i kind of like it;)

Shanana, sitter inne på msn och snackar med Lange, va ett tag sen sist faktiskt! Han är en väldigt bra vän :) 
Aja, hela den här veckan har jag typ varit hos joel, eller a från förra onsdagen tills i måndags! Vi firade 6 månader i söndags så :) so fucking happy! Jag älskar min sötnos! Men men, dom senaste dagarna har jag varit i skolan, och hemma.. mått skit sämst på kvällarna! Kan seriöst inte sluta gråta över dig, fast jag vet att du inte är värd mina tårar. Men men, du har krossat mitt hjärta en sista gång... 
Aja, har väl inte så mycket mer och säga om hur mitt liv ser ut nuför tiden, finner seriöst inga ord. Men men, life is a bitch, så man får väl vara stark! Och med dom orden avslutar jag detta inlägg. Skriver mera i veckan, puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst Issa,glöm aldrig det! kram grannen

2011-04-29 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0