Promenad till jakan (:

Shalala, sitter på facebook, som vanligt haha .. och snackar med världens bästavän Caroline! Hon är helt fucking awesome! Tack för att du finns gumman, nu när jag verkligen behöver. Glöm aldrig att JAG alltid finns här för dig! Du är guld värd, älskar dig <333 
Idag iaf har jag gått på promenad till jakan med Carro, efter det träffade vi Jhonny och gick till outlet i barkarby, myspys faktiskt. Vi hade jävligt skoj (: Kollade på skor och kläder hihi (: Och efter det gick vi hem till Jhonny och va med hans och hans syster's jätte söta hundar och katter! hihi älska dom! <3 Fett gulliga ;D Och efter det träffade vi Joel en snabbis, och sen drog jag och carro hem :) Sen nu för ett tag sen drog jag ut och träffade Carro igen, behövde snacka med henne.. om en sak! Och nu sitter jag här, och det va min första dag på lovet! Skriver mer imrn :D puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0