Shopping dag med mamma! <3

Sitter på min säng och ska snart messa Carro och fråga om hon vill ses (: Men tror jag ska vänta med det, för måste ta ut mina linser klockan 6 -.- Som jag btw fixade idag :D Så nu har jag perfekt syn igen ;) Men det är inte allt jag har gjort idag heller, har nämligen shoppat loss med mamma! Fick 2 par nya skor, ett par as snygga jeans :D och sen lite till badrummet, hehe ;D Sånt kan behövas (: Men men, ska väl typ vila nu ett tag, känner att jag behöver det. Händer så äckligt mycket saker just nu, så det är väl lättast och sova bort stressen .. Skriver säkert mer ikväll, om inte så skriver jag väl imrn eller när jag har tid (: Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0