Söööndags mys :)

Sitter och kollar på lier lier på tv xd Har fan inget annat och göra :/ Men men sånt är livet ibland när man har varit med folk hela helgen :) I fredags drack jag med Joel, Baker, Carro , Patrik och Joe :) Vart faktiskt rätt skoj, men lite segt iaf :/ Som det alltid blir -.- Och igår hade jag världens mysigate stund med älskling. Vi kollade på film hela kvällen typ, as skönt och bara ta det lugnt. :) Vi kollade på någon skräck film som påminde mycket om " Jag vet vad du gjorde förra sommaren" Så den va ju inte så jätte bra.. haha men blev ändå typ livrädd när jag skulle ut röka :$ Efter den filmen kollade vi på yesman haha .. den va faktiskt rätt skoj :) Och sen har vi sätt 10 orsaker till och hata dig :P Och idag kollade vi på Sanctum! Den va fett awesome! :D fast den hade varit bättre och se på bio i 3D eftersom dom dyker mycket i grotter och sånt under vatten .. höhö.. men men, det va mer eller mindre min helg . Har hunnit diska och tvättat kläder också, haha inget liv sådära :) Men puss och kram skumbanan! slänger in ett och annat inlägg senare i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shuuu idag jag ska bazz dig :D

2011-04-18 @ 01:54:39
Postat av: Anonym

Shuuu idag jag ska bazz dig :D

2011-04-18 @ 01:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0