super dålig uppdatering, i know!

Shue, nu tänkte jag faktiskt skriva i min blogg, som jag inte har gjort på månader, men det beror på att jag har fått skriv torka totalt! Känner att jag inte har något alls och skriva om, så då är frågan varför jag egentligen ens behåller min blogg? Jo för att den kan vara bra, när jag faktiskt får lust och skriva av mig , som tex just nu :) 
Jag kanske inte har så mycket och skriva, men iaf... Jag kan börja med att säga att jag är lycklig. Jag har legat hemma och varit jätte sjuk, och nu är jag äntligen frisk, så det blir skola imrn, men det kan behövas! :) 
För det andra är jag så jävla lycklig för att jag har mina vänner som finns där för mig, natt som dag, och min underbara pojkvän, utan dom skulle jag verkligen inte överleva, så jag antar att det här inlägget faktiskt går mer till dom, än till någon annan :) Men tror dock inte dom kommer läsa iaf, men det finns 4 styckna jag faktiskt skulle vilja skriva lite saker om, känns som om det på tiden att jag gör det. :) 

Carro & Baker ; Ni vet att jag älskar er djupt inne i min själ. Ni har mitt hjärta era händer, och jag uppskattar verkligen allt ni gör för mig, och säger till mig. Ni finns där, när ingen annan gör det, och ni förstår mig bättre än vad jag förstår mig själv ibland. Jag är verkligen lycklig som får kalla er för mina bästavänner, för tro mig, det är ni verkligen. Hoppas att ni vet att JAG alltid alltid ALLTID finns för er och står vid eran sida! :) Ni betyder grymt mycket! Puss på er hjärtegullisar :) <33 

Jouper ; Även om vi kanske inte umgås så pass mycket som jag skulle vilja göra så ska du veta att du betyder en hel del för mig. Har kanske inte känt dig så pass länge, men den tiden jag har känt dig, har varit helt underbar. Du är en äkta vän, och jag är ledsen om jag någon gång har sårat dig. Skulle seriöst aldrig göra det med flit. Du får mig och må bra, och du får skratta, och du ska ha en stor tacksamhet för alla gånger du har ställt upp för mig när jag har mått skit. Hoppas du inser att jag finns här för dig, och lyssnar mer än gärna på dig om du mår dåligt. Hihi, aja.. tänkte inte skriva värsta roman grejen, men a. Jag älskar dig jätte mycket som en vän, och vill faktiskt aldrig förlora dig, Du betyder, kom ihåg det! <3 

Sist men aboslut inte minst, vill jag skriva till min kära Joel! 
Älskling, jag vet att jag är en komplicerad person.. Men du ska veta att jag faktiskt inte menar att bli sur på riktigt, eller sårad. Men jag är en lättsårad person, och det kan jag tyvärr inte ändra på. Även om jag skulle försöka. Men a iaf, snart har vi varit tillsammans helt halvår, alltså 6 månader, och det är sjukt vad tiden har gått snabbt. Jag förstår inte ens ;o Jag är fan mer kär i dig idag än i början av vårat förhållande. Du har verkligen mitt hjärta i din hand, och mina känslor för dig kan jag seriöst inte beskriva, även om jag skulle vilja det.. Men liksom, det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dig, uppskattar att du finns i mitt liv, och allt sånt där . Helt ärligt. Jag har aldrig någonsin känt såhär förut, och om jag ska vara ärlig, är jag rädd för den här känslan. Så rädd att det ska ta slut, eller att jag ska bli helt besatt av dig, fast iofs är jag typ redan det, iaf börjar bli lite smått :$ Du finns i mina tankar hela dagarna, jag kan seriöst inte sluta tänka på dig och ditt leende . Du är så jävla söt älskling! Att jag har fått dig, och får kalla dig för pojkvän, det är helt sjukt. Liksom kolla på dig, och kolla påå mig. Du är den som är världens bästa, och jag är bara en i mängden. Jag är bara så sjukt jävla kär i dig, jag är nervös så fort jag ska träffa dig, så fort jag får ett sms från dig, asso shit :$ Känns verkligen som jag har blivit galen, du är verkligen den ända för mig baby! Och det kommer du alltid vara, för helt ärligt.. jag släpper dig aldrig. Finns seriöst ingen annan på hela denna jord som jag vill ha mer än dig. Du är och förblir min man! Du finns där när jag behöver dig, du stöttar mig, du ser på mig som ingen annan gör, och helt enkelt så gör du mig lycklig. Jag älskar dig mest min underbara pojke, hoppas du förstår det och känner samma sak. Hand i hand livet ut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0