Vårväder! :D

Sitter framför facebook och snackar med världens bästa Caroline! Hon är verkligen min andra hälft! <3 
Idag iaf va jag i skolan, och sen efter skolan va jag i jakan centrum med Carro, Baker och världens sötaste pojkvän Joel! Vi tog en latte på waynes eftersom min söta lila Joel är så söt som bjöd på det, han bjöd även på mat på buger king.. haha xd som vanligt att vi äter där :) Aja, jag och Carro drog hem till henne runt 5 och sen dess har vi typ bara snackat, ätit middag och spelat kort. Väldigt skoj faktiskt. Vi kan liksom prata om allt mellan himmel och jord :D Känns väldigt bra :) Men aja, snart ska jag hoppa in i duschen, så fort min bror kan bli klar.. haha sen ska jag väl bara chilla och ta lugnt. Eventuellt läsa sagan om ringen, den suger hårt men måste göra det på svenskan -.- 

aja, måste bara skriva en sak till, när jag va på väg mötte jag mina grannar Amanda och Robert, och deras söta hundar, och dom har precis fått en hundvalp som heter Totte, DEN ÄR FUCKING SKIIT SÖÖÖT! Alltså ge mig en hund nu nu nu nu! Haha.. Amanda tyckte att jag skulle tjata på mamma (: Tror dock hon kommer säga nej, vi har ju iofs världens sötaste katter redan, men ändå :( Totte och deras andra 2 hundar är skit gulliga ju! Jätte små också haha :) 
Men men, nu ska jag väl typ snacka klart med Carro innan duschen kallar! 
Har inga cigg längre heller, så det blir väl att försöka sluta röka imrn! Men jag tror faktiskt jag kan klara av det, eftersom jag verkligen vill sluta med sånt :) slänger in ett inlägg imrn ist, för nu ska jag draa! puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0