Fredag och jag är hemma :(

Shanana, mamma kom hem nyss, efter att ha varit borta i jakan i en timme.. 
Men men, sånt är livet. Alltså jag blir fan galen på den här familjen, helt ärlig! Mamma ljuger för pappa, han blir tokig och beter sig som fan, och hon lika dan! Asso jag orkar inte med här längre. Varför kan dom inte bestämma sig hur dom vill göra egentligen!? Han har varit otrogen, och han bor här... asso seriöst :/ Jag pallar inte :( 
Aja... jag har iaf gjort min abort nu.. Det gick bra, men jag har såna magsmärtor nu, som tar död på mig! Blä :( Aja, man ska vara stark när man egentligen är som svagast. Och jag vet att jag suger på att uppdatera min blogg, men jag har iaf tagit studenten nu! Så det är skööööönt! :D INGE MER SKOLA, what so ever :D Weei! Det är jag iaf lite lycklig över, nu gäller det bara att hitta ett jobb, och mina betyg .. haha.. lycka till! Aja, man får hoppas på det bästa :) Men men, har inte så mycket mer och säga nu, ville bara skriva av mig lite, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love Yuo

2011-06-10 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0