*happy face*

sitter och gör ingenting, hoa Joel. Har typ precis färgat håret ^^ och ska snart läsa min bok Jens Lapideus - Livet delux! Asnajs book, älskar böckerna han har gjort. Snabba cash och aldrig fucka upp också! hihi, men men. Eftersom Joel spelar just nu, måste jag ju underhålla mig på något sätt, så en bra bok är faktiskt rätt okej :) Och ikväll ska jag och Joel ut och äta med Ellinor, Kanske Patrik, Carro och Baker, och självklart Jhonny, eftersom han fyller år idag! Hurra hurra hurra till min kära vän! :D

Kommentarer
Postat av: carro

Du vet att din pojkvän snackar med andra tejer på nätet är du inte vet ? ;) tjejer i England tex. ville bara säga de så du inte blir så förkrossad sen när du får reda på att han har endel saker på datan.

2011-07-20 @ 00:33:45
Postat av: Joel

Och du är vem?

Varför skulle hon bli förkrossad över någon som bor i england?

Du mår inte sök hjälp ...

2011-10-12 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0