i will always miss u ..

Sitter på facebook och snackar med Jhonny och Baker! Tack för att ni finns underbara vänner, ni betyder galet!
Aja.. idag har jag varit på begravning.. det va faktiskt jävligt svårt och inte gråta </3 :/ Det är ju hemskt att du har lämnat oss, även om jag inte kände dig så väl.. men ibland blir det nog så... aja, det va en väldigt fin begravning, och många grät ska du veta. Du betydde mycket för folk, även för mig.. <3
Men men.. när jag kom hem träffade jag Carro ett tag, sen har jag typ sovit, och nu har jag feta ont i huvudet, och kan inte sova.. vissa saker blir aldrig som man hade tänkt sig... <3

Slänger in en låt, som jag tycker är as fin.. den är fett gammal, men det skiter jag i! För den går till min farmor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0