Seg dag alltså, ;o

Alltså hallå!? Vart fan tog solen vägen idag!? Usch vilket tråkigt väder det nu, helt sjukt vad man blir seg .. 
Men men, har iaf fått tid i tvättstugan med mamma hela dagen, dock inte så kul, men men .. man måste ju ha rena kläder! Har typ tvätta i 7 timmar snart, och ska snart dit igen och hämta hem det sista,sen kommer katastrofen och sortera in allt i garderoben ...ohgod, jag kommer så dö! Höhö! Men iaf, igår träffade jag Javis, Baker, Carro och Pernila, vi va ute och chillade runt, hade faktiskt jävligt skoj! Men har grymt ont i ryggen idag, för jag gungade igår, uuuusch -.- Men så kan det gå! Aja, ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara hemma, mår dock åt helvete... för det händer massa skit hela tiden känns det som , sen jag är helt borta efter tvättstugan också.
Har inge mer och säga, så det va allt från mitt liv just nu! Uppdatering kommer säkert i veckan! 

Men måste dock bara få skriva en sak till som går ut till Melissa... jag tänker på dig och din vän, och hoppas verkligen att hon klarar sig! Det är sjukt hemskt det som hände igår, men jag är glad över att du klara dig, och förstår såklart att du är chockad! Men, jag tänker på er, det ska du veta gumman. Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0