Sleeping time, eller?!

Har precis kollat på film, vart Johan falk, haha som vanligt. Men jag älskar dom filmerna, dom är awesome! Aja.. just nu gör jag väl inte så mycket, funtar på att sova alltså, börjar fan bli rätt trött asso! Men jag är hungrig :( Men vill inte fixa ngt och äta, för min bror sover.. så det vore fett fittigt och gå och laga mat nu! haha, men men :) Så är det ibland ^^ Aja, ikväll har jag iaf varit med Carro och Baker, vi träffade Björn ett tag och snackade med honom, ska dock till jakan imrn igen och träffa honom xd haha.. stalkers ? en aning ;o Men hoppas på och få träffa världens finaste pojke också, om han nu inte lär sova hela dagen... vilket jag tror han kommer :( Men men .. vad ska man göra liksom? ^^


Kommentarer
Postat av: Annika

Du får väl väcka honom!!!

2011-06-21 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0