Bara för att!

Sitter och snackar med Carro och Baker på msn, bästa konversationen på länge asso. Har iofs inte varit inne på msn as länge, hade glömt hur kul det kan vara ibland, när man har tråkigt. Anyway, har skickat massa bilder till Carro också, så missade slutet på min film som jag kollade på :( Den hette typ "honey", någon som har sett den? För jag tyckte faktiskt den verkade bra. Handlade om en tjej som dansade hiphop, sen fick hon typ korigera danser till musikvideos! Den ska jag se på igen, om jag får tag på den! Ni borde kanske kolla också? Om ni nu gillar typ hiphop och dansfilmer såklart.. aja, nu ska jag vara social igen på msn, haha :) Skriver mera senare, så cya later ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0