Hårångest!

Asso herregud, vad är det med mig och aldrig bli nöjd med den hårfärg jag har?! Jag har sån jävla hårångst just nu, så jag skulle vara tacksam för tips! Om man har löshår och inte vill ha sin hårfärg som man har "justnu" vafan gör man då? För liksom jag vet att jag inte vill vara utan mitt löshår heller, och visst jag skulle kunna färga det, men frågan är om det är så smart? Även om det är äkta. Men iaf, om någon vet hur jag kan bli av med denna hårångest vore jag väldigt tacksam för svar! För jag kan verkligen inte bestämma mig! 

Så nu har jag skrivit av mig igen och nu ska jag fan sova, innan jag blir helt förstörd haha, peace out! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

du får vänta tills ditt löshår är borta det är inte bra att färga det, kommer bli helt fuckad

2011-09-21 @ 17:29:38
URL: http://nattstad.se/carolinestrom
Postat av: Malin

Carro, hon kan visst färga löshåret.

Om det är äkta så är det ingen fara, bara hon använder balsam eller hårinpackning lite då och då.

Fast VAD DU ÄN GÖR, så ha inte balsam/hårinpackning i flätorna, då finns det risk att löshåret glider..

Men du kan färga håret, det gör inget, men som sagt använd balsam eller hårinpackning lite då och då, inte för mycke och inte för lite ;)

2011-09-25 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0