Myspys hemma! :)

Sitter just nu i min soffa hemma, åkte hem från Joel för drygt 2 timmar sen. Guuud vad jag saknar honom redan alltså. Helt sjukt vad det är tomt utan honom :( Men men, om jag har tur kanske jag får träffa honom imorgon igen :)
Ikväll har jag iaf mest kollat på tv, va ute ett tag och träffade Carro också. Och lämnade hennes present och snackade lite skit ;) Va dock inte ute så länge, börjar ju fan bli kallt >.< Jävla höst och vinter, måste sånt finnas?! Varför kan det inte vara varmt här året om som det är i andra länder?! :( Så jävla trött på kyla och snö och allt kaos och skit... Vinter suger!! Men men, det är bara min åsikt! (: 
Nu ska jag iaf sova snart, men tänkte först skriva lite till min kära pojke som jag inte visade så mycket kärlek idag! förlåt för det älskling :( 
Joel; Du ska veta att det inte finns något som kan få mig att sluta älska dig. Du är den finaste personen jag känner. Och jag är verkligen lycklig över att jag har dig. När jag mår som värst får du mig och må som bäst med dina ord, dina pussar, din kärlek helt enkelt. Att vi snart har varit tillsammans i 11 månader kan jag inte förstå. Tiden har verkligen gått allt för fort. Men samtidigt är jag glad över att vi fortfarande är tillsammans också. För jag vill verkligen dela resten av mitt liv med dig. Du är min älskling, och det finns ingen annan för mig <3
Hihi... kanske inte världens bästa på och skriva "romantiska" texter, men hoppas du förstår att du är ALLT för mig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0