Stalker!

Just nu vet jag inte om jag ska vara rädd för dig eller faktiskt bli smickrad över dina ord... Jo jag tror jag vet. Jag är varken rädd eller smickard. Eftersom dina ord inte betyder något, och sen är du ändå inget och vara rädd för.. eftersom du faktiskt är patetisk. Jag trodde inte du kunde sjunka så lågt så du till och med skriver till min vän. Haha... du har redan blockad, så varför fortsätta? Jag kommer aldrig förstå mig på det, och gudarna ska veta att jag har försökt. Men jag inser nu, man kan inte förstå sig på en psykopat. Det är ju liksom inte ens logiskt. Och med tanke på hur du beter dig just nu, tror jag inte ens du själv inser hur patetiskt och störd du faktiskt är. Men men .. tänker inte slösa mer tid på dig. Nu får jag bara hoppas att du ger upp och går vidare. :) 
Det är iaf vad jag ber om varje natt... 
OCH en sak till ; Till alla dom som inte vet vem jag menar, borde bara hålla käften stängd, för det är fan inte kul och ha en stalker eftersom, som tydligen gör allt för få mig och prata med den personen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0