Godmorgon, världen!

Oherregud, det va länge sen man vaknade halv 8 på morgon, haha tror inte ens jag gick upp så tidigt när jag hade skola ;o jaja, ibland är det skönt och vara vaken tidigt! Och eftersom jag har lite o stå idag, så börjar det perfekt med frukost, lite tv, sedan duscha, för att åka till jakan runt halv 10 (: Sen får vi alltid hoppas på att vädret ändrar sig lite, och det blir varmare ute, eftersom det är grillning på G ikväll, men det får vi se hur det blir.. ;D Jaja, igår va jag iaf med Miicha, tur att hon är hemma (a) haha.. vi fikade först hos henne, hon hade gjort blåbär/hallon paj, så det va gott, sen gick vi hem till mig, och nöta sönder The sims, men men, skoj hade vi, även fast det tog hundra år och bli klara. Så ja, nu vet ni iaf vad som hände igår, och vad som ska hända idag, nu ska jag äta klart min frukost, och kolla lite på tv! Sen får vi se om jag skriver senare idag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0