haha, i'm back!

Vet att det har gått typ ett år sen jag skrev här sist, men men... jag har ett liv, så vad ska man göra?! :D 

Aja, är iaf tillbaka nu till min fina blogg! Har ju en hel del och skriva om, men det mesta vet nog folk om?! 
ja, vart ska man börja? Jag är fortfarande arbetslös, och just nu kan jag inte gå till arbetsförmedlingen, eftersom jag har blivit sjuk! Det suger en aning, men är nog snart på fötterna igen! Jaja, dom senste månaderna har jag gått i skola, en folkhögskola i rissne, som jag fick börja på via arbetsförmedlingen. Träffade lite nytt folk och sånt, även gammla vänner! Det har varit helt okej! Men nu är det ändå skönt att få sovmorgon igen! haha.. lat som man är! Jag har också blivit singel, men det är lugnt med mig. joel är fortfarande en nära vän och vi umgås och så, även om det känns lite weird vissa gånger. Jaja, hellre har jag honom som vän än inget alls. (: Sånt som händer i guess. 
Vad mer vill ni veta!? tror dock inte så många läser min blogg direkt, haha... men men, har inte så mycket mer och säga, mer än att följ mig på facebook om ni vill veta vad jag gör om dagarna och så! " Issa. S sminkdocka" ;D 
Nej men det va allt från mig, ha det bra så skriver jag här snart igen, jag lovar! Pusss

Btw, slänger upp lite låtar som jag verkligen tycker om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0