plugg dag? nej inte direkt.. ^^

Imorse drog jag till tandläkaren kl 09.15, haha dt gick faktiskt rätt bra, somnade typ i tandläkarstolen för jag va så jävla trött.. men iaf, sen kom jag hem, och jag hade bestämt mig för att plugga svenska o matte, men dt gick fan inte bra.. jag har legat i sängen hela dagen :O herregud, jag måste verkligen skärpa mig! jag orkade inte gå till skolan heller, vilket gjorde pappa fett sur, men jag bryr mig faktiskt inte .. men dt kmr ju flera dagar, och jag måste börja sköta mig! Iaf, jag är lite stolt över mig själv. Mitt projekt att sluta röka börjar funka fett bra, röker typ max 3-4 cigg varje dag, och dt är en bra sak . Jag har trappa ner på ciggen och dt är skönt. För livet är mer än bara cigg , och dessutom kostar dt en jävla massa pengar. Men jag ska få 200 av mamma för jag va duktig på engelskan igår, wooho.. då har jag krök på valborg iaf! haha :D juste, fick en ny mobil idag igen av mamma när hon kom hem från jobbet, en nokia dock, men den är rätt najs iaf. Står massa roliga sms i den som jag ska la läsa snart!haha ^^ men nu ska jag kolla klart på tv, och sen faktiskt göra lite svenska, ligger efter as hell! och efter dt ska jag duscha, och sen sova tror jag om jag inte ska läsa min engelska bok ist! den är faktiskt rätt bra , men jag förstår liksom inte alla ord men jag förstår nästan allt.. men många ord är svåra! men aja, pusshejs, skriver mer imrn! när jag har mer tid också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0