Julafton, hihi :D

shalala, klockan är 01.05 typ :) och Joel min sötaste pojke sitter och äter pizza, haha :) 
Han är en hungrig liten pojke ibland, men men .. tänkte inte skriva så mycket, för ska snart kolla på film med hnm^^ och nu är det julafton, weei, det är också 2 månader för mig och Joel, *happy face* :D älskar honom så sjukt mycket! han är seriöst den bästa som finns :$ hihi :) Men men, tänkte bara uppdatera lite snabbt, och senare idag, när jag har sooovit, ska jag till min moster med mamma och joel, och träffa mormor, och kanske kusin :) 
Ska bli myspys, om vi ens kommer dit.. haha :D det här med sl är ju ett problem ... men men, vi får se hur det går ;) men men , det va iaf allt från mig, EN GOD JÄVLA JUL TILL ALLA! puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Samantha

Varför skriveru int nånting??

Kul att läsa din blogg <3

Tråkigt med att läsa om julafton som var för ungefär en månad sen , kom igen skriv nåt :)

2011-01-17 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0