jullov.. äntligen!

Shalala , tänkte bara skriva lite fort , innan jag ska ner och umgås med mamma och pappa, om jag orkar det.. 
Aja, har varit en rätt skön dag idag , va med Joel tills typ 1, för sen skulle han dra och köpa julklappar ^^ 
och nu ska jag väl typ bara ta det lugnt, första dagen på lovet, haha ^^ även om jag tog typ jullov redan i måndags, hihi :) Men men , snart är det julafton också, MYSIGT! :D eller ngt.. :/ ska laga julmat med mamma imrn , hihi bästa! men först blire jakan ett tag, hähä :) 
Men men , nu tänkte jag skriva om lite annat,  måste få ut mina tankar... innan min hjärna begår självmord! 

För det första, vad är det du inte förstår? Hur orkar du ens hålla på ?! :s jag förstår verkligen inte.. Du är så jävla falsk, rakt igenom , och även om du inte märker det, så ska du veta att jag har gjort det. Du sårar mig när du beter dig som du gör, och en sak ska du ha jävligt klart för dig, JAG KOMMER ALDRIG KALLA DIG FÖR VÄN IGEN! Du har gjort ditt sista misstag nu , så skyll dig själv, för nu skiter jag seriöst i dig . Du beter dig som en äcklig slampa, men inte så konstigt .. du är ju sån .. >.< Aja , hoppas du får ett bra liv , för jag kommer ha världens bästa utan dig :)

Hm.. och nu till dig min saknade vän . Jag tycker det är jätte bra att du har andra vänner och allt sånt, Du behöver dom . Men ... det sårar att du aldrig pratar med mig längre på samma sätt som förut. Men jag antar att jag får skylla mig själv, jag har tagit dig för givet, och jag börjar inse det nu . Seriöst, jag saknar våran tid, den då det va du och jag varje jävla dag. Vad hände? Allt är inte ditt fel, det är även mitt, jag har inte världens bästa, men vad som än händer nu och i framtiden, så kommer du vara den dära jag inte skulle orka leva utan. Och tro mig, jag gör seriöst inte det. Jag saknar dig så mycket att det gör ont i hjärtat. Jag har många andra, men ingen är som dig, ingen är du ... :/ " I never realized what i had, until i lost it " och jag börjar få sån ångest för det nu ...
precis som jag skrev innan, vad som händer, lova mig en sak ... att alltid komma ihåg mig bror . 
För jag kommer aldrig glömma dig. Vi har minnen ihop, som bara du och jag delar. Tack för att du har funnits , och tack för att du finns . Jag älskar dig vännen min! Alltid.. <3

Kommentarer
Postat av: Asd

asdasdASDfafafga fafaga

2012-02-20 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0