snöstorm och förkyld :(

Lalala, jag är så social mot Carro :) sitter här och uppdaterar min blogg medan hon går runt i mitt rum och städar typ >.< alla mina kläder och grejer, HAHA.. stackars tjej .. hon har inget liv ^^ Anyway imorse när jag skulle till skolan va det värsta snökaoset ute! Haha, Carro såg ut som en snögubbe när jag träffa henne, hon va typ helt vit ^^
Jag gillar OGILLAR vintern på hög nivå! Ge mig sommar , någon?! Vi kom iaf till skolan och då va vi typ med Wiking och kollade på när han målade, hihi :) Vid 1 drog jag och Carro hem , och sen dess har vi varit hos mig och kollat på film typ ^^ Mysigt! Men men, ska kanske träffa Joel sen , om hans migrän går över! Saknar hnm som fan alltså >.< 
Det va iaf allt från mig idag ;) och mitt "intressanta" liv, HIHIHI! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0