USCH FÖR VINTER!

Shalala, hej jag har väldigt tråkigt och tänkte därför uppdatera min blogg. HAHA! -.- 
Aja kan ju börja med att prata om går dagen! hihi, så intresant ... 
Va i skolan hela dagen, försov mig dock på morgonen, så va i skolan 10.20 typ ... det är bra när man börjar 09.00 :) 
Men dock ändå, jag va med wiking hela dagen. Trevligt värre ^^ hihih, runt 11.00 typ gick han och jag till simhallen och tog en cola dejt :D najs suprise ;) tvingade honom och vara me mig i skolan tills 13.30 också, fast han sluta 11.40 xd haha .. snäll jag är :D men men , han är min slav , säger vi :) Efter skolan åkte jag hem till min Joel :) Mysigt värre, vi gjorde inte så mycket.... vart typ hög och shit på hans jävla parfym haha .. fail! Åkte hem runt 21.00 :) och idag har jag först varit i skolan med carro och malin ett tag, sen vid 12.00 åkte jag med mamma till kista, vi köpte massa julklappar, så är dom klara! :D skönt det! :) Efter det kom pappa till kista och vi åkte till barkarby och gick på massa olika affärer tills pappa tillslut hittade en dator till sig :) En liten jävla samsung :) men den är naajs (a) Jag har btw också testat att vara inne på facebook via en ipad, hihihi.. skoj skoj :) 
Men det va väl roligt för nu har jag inget mer och säga, har ett liv liksom, daah! puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0