Krök och promenad i stan ^^

Shululu, Igår sov jag hos Carro! bästa ju hahaha, vi krökade och hade dt fett me chill! Runt 21.30 träffa vi makko, och vid 22.50 drog vi te jakan och träffa Jocke och Mogge! Baker va me som vanligt ;) aja, vi tagga hem från Jakan typ 00.00 , och fortsatte kröka hos Carro :) Vid 3 däcka nästan Carro, för hon vart så trött, så då gick vi och la oss, dt vart en lyckad kväll.. men ingen vart speciellt full! haha :) Faail krök kan man lugnt säga! 
Aja , imorse vid typ kvart över 12 gick jag o Baker upp och väckte Carro, hahaha :) sen käka vi lite och runt halv 2 drog vi först hem te mig, för jag skulle byta kläder och sånt, sen runt 2 drog vi te jakan, och chilla runt där, och vid halv 4 drog jag in te stan och träffa Micke! Vi gick ända från plattan te skanstull! Fast dt va ändå naajs, och runt 10 över 7 drog jag hem! :) hähä, och nu har jag bara chillat, kollat tv och pratar med micke i tele , hahaha :) 
aja, jag skriver väl mer i veckan, om dt händer ngt intressant.. puss och kram skumbanan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0