midsommar !

Shululu ,  börjar med och säga glad midsommar ! :)
idag vakna jag faktiskt tidigt! typ 11 :O hahaha, not my style! ;o 
aja, runt 10 i 1 började jag tvätta, och nu typ snart 8 på kvällen är all min tvätt ren! hähä, jag är så duktig! jag har bäddat min säng, min brors säng, och en madrass på golvet, onödigt men har man inget och göra så , ;)
jag har faktiskt diskat, gått ut med sopperna, hjälpt pappa lite hit och dit, och städat mitt rum! känner mig så jävla awsome! :D hahaha, aja, snart ska jag ut till mina föräldrar som sitter på baksidan och hare mysigt, tänkte röka en fet! nä men en cigg (a) dt kan jag behöva, :) och Ikväll ska Jooohn Baker sova hära, myspys! vi ska dock sova i 2 olika rum .. så mysigt kmr dt nog inte bli! och senare ska jag , John , Carro , mamma och pappa ner till kallhällsbadet och bada! mysigt :D midsommar doppet :) aja, imrn ska jag upp typ halv 10, för jag måste hoppa in i duschen, sen ska John locka mitt hår :D hähä ^^ för imrn äre krök hos min underbara älskling och hans polare, och några till .. kmr bli super duper! aja, ska tagga nu re, skriver mera sen om jag har tid, hähä, om min lyckade krök kväll. hahah :) puss o kram skumbanan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0