myskväll! :)

Shululu, min dag/ kväll har varit helt jävla awsome! :D jag drog till Vällingby med Carro runt typ 3, vi va dock i Vällningby typ 4, HAHA.. :P aja, vi gick runt i affärer och på gina hitta jag en assnygg leopard tröja!, loove it :)
den ska jag ha på lördag, hähä :) aja, runt halv 6 kollade vi på sex and the city 2, dt va jag , Carro och 2 till på hela bion.. HAHAHA, mobbat men skönt! Bion va fett med bra, så den rekommenderar jag ! :) Dock en tjej film, just so you know! :) aja, efter bion, så drog jag och Carro till jakan, vi va i jakan 21.00 och åkte från Vällingby typ 20.20 .. hahaha, 40 min på en buss, saajk! aja, vi åt iaf mat i jakan, och efter dt drog Carro med mig hem som vanligt, och hon gick hem typ kvart i 1, så nu sitter jag bara framför msn och snackar med Lange! :) han är fett snäll, även om han driiver sjukt med mig, hahaha. Ska fan döda hnm :) aja, ska väl sova snart, är så jävla trött! haha :) skriver mer imrn , pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0